Вівторок, 14.05.2024, 12:46
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Проект рішення сесії [6]
Рішення сесії [31]
Рішення виконкому [4]
Регуляторні акти [0]
Оголошення [10]
Привітання [3]
НАША КНОПКА
Ми будемо вам вдячливі, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу:

сайт Таврійської сільської ради


ОФІЦІЙНІ САЙТИ
Офіційне представництво Президента України
Верховна рада України
Урядовий портал
Державна система єлектронних звернень
Газета Урядовий кур'ер
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Інформаційний блок

Сьогодні були на сайті



Вітаємо новачків

СВЯТА ТА ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Головна » 2010 » Листопад » 6 » Регламент роботи Таврійської сільської ради
19:59
Регламент роботи Таврійської сільської ради
Р Е Г Л А М Е Н Т
РОБОТИ ТАВРІЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

І. Загальні положення.
1.1. Формування, діяльність, компетенція і функції сільської ради як органу самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад сіл, міста, визначаються Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом Україні «Про статус депутатів місцевих рад народних депутатів», іншими законодавчими актами вищих державних органів, даним регламентом.
1.2. Діяльність сільської ради, їх органів, обраних посадових осіб основана на вирішенні питань на принципах колективного, вільного обговорення, а також зонності, гласності, відповідальності перед радою, широкому залученні громадян до управління справами, постійному визначенні громадської думки.
1.3. Депутати сільської ради забезпечуються умовами для повної і ефективної реорганізації його прав і обов’язків, визначених Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад народних депутатів цим регламентом».
1.4. Організаційне, правове, інформаційне забезпечення сільської ради, її органів, депутатів, здійснюється секретарем ради.
1.5. Процедурні питання, які не обговорюються у даному регламенті можуть вирішуватися радою по мірі їх виникнення у відповідності з діючим законодавством.

ІІ. Формування структури сільської ради.

2.1. Сільська рада на сесії обирає та затверджує такі основні органи та посадових осіб:
-    секретар ради;
-    постійні комісії, їх голів;
-    тимчасові контрольні комісії, їх голів.
2.2. Формування, діяльність, компетенція і функції обраних посадових осіб та органів сільської ради, визначається Конституцією України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами.

Постійні комісії

2.3. Постійні комісії сільської ради є органами влади, що обираються з числа її депутатів.
2.4. В сільській раді утворюються такі постійні комісії:
-    з питань депутатської діяльності та етики, охорони правопорядку і захисту прав людини;
-    з питань агропромислового комплексу і соціального розвитку села, охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів, ЖКХ
-    з питань торгівельного, медичного обслуговування та питань освіти, молоді, спорту, захисту матерів дитинства, соціального захисту населення;
-    з питань планування бюджету і фінансів.
2.5. Постійні комісії створюються для попереднього розгляду підготовки питань на сесії сільської ради, які належать до її компетенції, здійснення контролю за виконанням рішень ради.
За дорученням голови сільської ради та власної ініціативи комісії також розглядають питання щодо стану справ у відповідних галузях народного господарства.
2.6. Робота постійних комісій сільської ради проводиться у відповідності з планами, які затверджуються сільською радою.
2.7. Засідання постійної комісії сільської ради скликається її головою в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менше як половина членів від загального складу комісії.
2.8. Депутат сільської ради, член комісії зобов’язаний бути присутнім на її засіданні.
Якщо депутат не може прибути на засідання комісії, він зобов’язаний повідомити про це голову комісії (письмово, усно, по телефону).
2.9.Засідання комісії проводиться відповідно графіку, який складається секретарем сільської ради.
Порядок денний засідання комісії розробляється її головою.
2.10. Постійна комісія може проводити спільні засідання з іншими постійними комісіями сільської ради, тимчасовими контрольними комісіями сільської ради.
2.11. В роботі постійних комісій беруть участь запрошені: керівники господарств, підприємств, організацій, керівники виборчих дільниць, представники виконавчих органів влади; представники громадських організацій з правом дорадчого голосу.
2.12. Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може залучати представників громадськості, спеціалістів і фахівців.
2.13. Про роботу комісії її голова звітує перед радою, а два рази на рік голова комісії подає письмову інформацію про підсумки роботи голові ради або секретареві.
2.14. Робота постійних комісій сільської ради висвітлюється серед громадськості, депутатами та засобами масової інформації.

ІІІ. Форми діяльності сільської ради.

3.1. Основними організаційно-правовими формами роботи сільської ради є сесія, а також засідання постійних комісій сільської ради.

Скликання сесій сільської ради.

3.2. Сесії сільської ради скликаються головою сільської ради в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал.
3.3. Сесія може також бути скликана секретарем сільської ради у таких випадках:
-    відповідно до доручення сільського голови сільської ради;
-    якщо сесія не скликається головою ради у строки, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та цим регламентом;
-    якщо голова ради без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк за пропозицією не менше як однієї третини депутатів від загального
3.4. У разі, якщо голова або секретар у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не менш як однієї третини депутатів від загального складу сільської ради, які становлять не менш як одну  третину складу ради, або постійною комісією ради.
3.5. розпорядження про скликання сесії сільської ради доводиться до відома депутатів сільської ради, та населення сільської ради не пізніше як за 10 днів, а у виняткових  не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликанням, місця проведення та питань, які передбачається винести на розгляд сесії.
Повідомлення депутатів сільської ради та запрошених здійснюється також через розсилання поштових карток з зазначенням часу скликання і місця проведення сесії, питань, які передбачаються винести на розгляд ради.
3.6. Пропозиції по скликанню сесії сільської ради, у тому числі позачергової, подають голові ради у письмовому вигляді з зазначенням питань для розглядання пропонується скликати сесію і обслуговування необхідності скликання сесії.
3.7. Сесія ради, правомочна, якщо в її пленарному засіданні беруть участь більше половини депутатів від загального складу.
3.8. Сесію сільської ради веде голова або секретар у випадку, якщо сесія скликана депутатами, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією, сесію веде за рішенням ради один з депутатів сільської ради.
При обговорені  звіту  голови ради або його особистого питання засідання веде секретар ради, або інший депутат за дорученням ради.
3.9.  Депутат сільської ради зобов’язаний бути присутнім на сесії ради і брати активну участь в її роботі.
В разі неможливості прибуття на сесію депутат зобов’язаний повідомити про це голову, або секретаря до початку роботи сесії (письмово, усно, по телефону).
3.10. В роботі сесії сільської ради беруть участь запрошені. Список запрошених складається секретарем і погоджується з головою. В засіданнях сільської ради беруть участь керівники господарств, підприємств, організацій, депутати районної ради.
3.11. У разі необхідності сільська рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.

IV. Підготовка сесії сільської ради.

4.1. Підготовка сесії сільської ради проводиться у відповідності з планом підготовки сесії, який затверджує голова сільської ради або секретар.
У випадку коли сесія скликається депутатами, або постійною комісією за дорученням депутатів план підготовки сесії затверджує один з депутатів.
4.2. Підготовка сесії здійснюється постійними комісіями, а у випадку позачергових сесій – розпорядженнями голови або секретарем з послідуючим затвердженням на сесії.
4.3. Для підготовки питань постійні комісії можуть утворювати підготовчі комісії з залученням представників громадськості, спеціалістів.
4.4. За результатами вивчення питання комісії, яка здійснювала його підготовку, подає секретареві необхідні довідки, доповіді, списки, заходи або пропозиції та проект рішення сесії, який повинен вміщувати в собі:
-    глибокий аналіз обговорю вального питання, об’єктивну та принципову оцінку справ, чітко сформульовану мету та завдання, строки виконання та конкретних виконавців;
-    список осіб, яких необхідно запросити на сесію на розгляд цього питання;
-    протокол незгоди (якщо є особливі думки членів комісії або заперечення по суті з боку осіб, діяльність яких розглядається);
-    список на розсилку рішення.
4.5. Відповідальною особою за підготовку вищезазначених документів є особа, яка згідно з планом підготовки сесії, планом роботи ради, доручена підготовка питання.
4.6. Всі документи здаються секретареві не пізніше, як за 10 днів до чергової сесії.
У випадку позачергової сесії – за 3 дні.

V. Порядок денний сільської ради.

5.1. Порядок денний сільської ради формує постійна комісія, якій доручена підготовка сесії, на підставі:
-    перспективного та календарного планів роботи сільської ради;
-    пропозиції голови сільської ради;
-    пропозиції постійної комісії;
-    пропозиції окремих депутатів;
-    пропозиції загальних зборів громадян.
5.2. Порядок денний та порядок  розгляду питань, внесених до нового, затверджуються на початку засідання сесії шляхом голосування більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії.
5.3. Голосування проводиться як по кожній пропозиції про заміну порядку, так і по черговості розгляду питань.
Рішення приймається більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії.
5.4. В порядок денний до затвердження можуть бути включені за пропозицією голови ради, постійних комісій, окремих депутатів інші питання у випадку коли:
-    для прийняття рішення з цих питань не треба додаткових інформаційних матеріалів;
-    підтверджується наявність у депутатів всіх необхідних матеріалів;
-    питання потребує негайного вирішення (при цьому проект рішення готується спеціально-обраною комісією і розповсюджується серед депутатів в процесі роботи.
5.5. В порядку денному кожної сесії ради передбачається час для депутатських запитів, заяв.

VI. Організація роботи сесії сільської ради.

6.1. Реєстрацію депутатів, що прибули на сесію, проводиться перед початком сесії, а також в ході сесії в міру її необхідності.
6.2. Головуючий на сесії інформує  депутатів про кількість присутніх і відсутніх на сесії депутатів, а також про запрошених на сесію.
6.3. Регламент роботи сесії встановлюється радою. Рішення про затвердження регламенту приймається більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії. Засідання ради, як правило починається о 10 годині і закінчується о 17 годині. Встановлюються перерви на обід, якщо інше рішення не прийнято радою.
Позачергова перерва в засіданні сесії на час до 10 хвилин оголошується на обід, якщо інше рішення не прийнято радою.
6.4. Час для доповідей надається в межах до 30 хвилин, співдоповідей – до 15 хвилин, виступаючих до 7 хвилин, для повторних виступів, заяв, запитань, пропозицій, довідок до 3 хвилин.
На кожній сесії відводиться не менше 1 години для виступів депутатів по різних питаннях, передбачених порядком денним. В окремих випадках за погодженням з більшістю депутатів присутніх на сесії, головуючий має право продовжити час конкретному виступаючому.

6.5. Головуючий на засіданні:
-    надає право для доповідей та виступів у послідовності, затвердженій порядком денним, та згідно з поданими секретарем сесії списками депутатів та запрошених, які виявили бажання виступити;
-    організовує обговорення питання;
-    ставить на голосування проекти рішень, пропозиції, доповнення, та зміни до них у порядку їх надходження;
-    забезпечує порядок в залі засідань;
-    слідкує за дотриманням регламенту роботи;
-    не допускає будь-який тиск на депутатів при обговоренні питань з метою можливості зміни результатів голосування;
-    повинен уникати реплік, коментування з приводу поданих пропозицій, прояву емоцій, симпатій та антипатій.
6.6. З метою забезпечення нормальної роботи сесії (гласності, об’єктивності, відповідальності) Законом України, даному регламенту на сесії утворюються робочі органи.
Пропозиції до їх кількісного та персонального складу вносяться головуючим на засіданні від імені постійної комісії, або робочі групи, яким доручена підготовка сесії. Вони вважаються обраними, якщо за них проголосувало більшість депутатів, присутніх на сесії.

Лічильна група.

Обирається з числа депутатів для визначення і узагальнення результатів голосування на час сесії.
6.7. Проекти матеріалів сесії готуються і подаються на розгляд сесії українською мовою.
6.8. Запрошені особливо мають право втручатися в роботу сесії, зобов’язані утримуватися від виявлення, схвалення чи несхвалення, дотримуватися порядку, виконувати розпорядження головуючого, займають місця в залі тільки відведені для запрошених.
Особи, що не є депутатами у випадках порушення встановленого порядку, можуть бути виведені із зали засідань розпорядженням головуючого.
6.9. Заяви про надання слова для виступу подаються депутатами на ім’я головуючого на сесії через секретаря сесії.
Головуючий може надати слово для виступу і при усному звернені депутата.
На заявах, що надходять секретарем проставляється час надходження і порядковий номер, після чого передаються головуючому на засіданні.
Головуючий на сесії може надати слово для виступу в обговоренні питання, що розглядається радою, також особам, запрошеним на сесію і для тих, що записалися для виступу.
При цьому депутати мають право на першочерговий виступ.
Голова ради має право взяти слово для виступу в будь-який час з додержанням регламенту.
Депутат ради має право взяти слово для виступу в обговоренні питання, що розглядається радою не більше двох разів. Передача права на виступ на користь іншої особи.
Слово по порядку ведення сесії, для довідок, відповіді на питання і роз’яснення може бути надано головуючим поза чергою.
В разі зауваження депутата щодо порушення регламенту головуючий зобов’язаний надати йому слово поза чергою.
6.10. Виступаючий на сесії не повинен відхилятися від теми обговорення, не може використовувати в своїй мові некоректні вислови, закликати до наказових і насильницьких дій.
Головуючий у цих випадках повинен попередити виступаючого. Після повторного попередження виступаючий позбавляється слова.
Вказаним особам слово для повторного виступу по обговореному питанню не надається.
6.11. При розгляді радою питань про програму соціально-економічного розвитку, бюджет району за звіт його виконання в обов’язковому порядку заслуховуються співдоповіді і проводиться обговорення питання.
6.12. З питань адміністративного, господарського і соціально-культурного розвитку, які розглядає рада, як правило заслуховується співдоповідь відповідної комісії (або декілька постійних комісій ) ради, якщо постійна комісія не виступає  з доповіддю по даному питанню.
По звітах голови ради, постійної комісії з пропозиціями по проекту рішення виступає комісія, спеціально створена радою.

6.13. Обговорення питання, яке розглядає сесія, припиняється за рішенням ради. При постанові питання про припинення дебатів головуючий формує альтернативні пропозиції з обговореного питання інформує депутатів про кількість депутатів, що записалися і виступали, з’ясовує хто наполягає на наданні слова.
Депутати ради можуть передавати  головуючому на сесії запитання, що розглядаються, свої пропозиції і зауваження у письмовій формі, які додаються до матеріалів сесії і розглядаються по суті
Якщо депутат записався для виступу, але йому не було надано слово, то на його прохання текст даного виступу включається в стенограф сесії. Для цього на тексті потрібно зробити примітку «в стенограму».
6.14. За рішенням ради розгляд питання порядку денного сесії в разі необхідності може бути перенесено на засідання постійної комісії ради.
Висновки, рекомендації і пропозиції, внесені постійною комісією подаються у раду.
6.15. Для більш нового обліку і відображення думок депутатів з питань, що розглядаються на сесії. Для вироблення остаточного тексту проекту рішення ради за пропозицією головуючого на сесії або депутатів при необхідності обирається редакційна комісія, яка доповідає про результати своєї роботи раді.
6.16. Рада може доручити відповідні комісії або декільком постійним комісіям ради розробити, відреагувати і внести на її розгляд остаточний проект рішення ради з питання що розглядається.        
6.17. Для своїх виступів, оголошень, заяв, питань депутати і запрошені мають право використовувати трибуну сесії.

VII. Підготовка і розгляд проектів рішень сільської ради.

7.1. Проект рішення сільської ради, який вноситься на сесію, подається разом з обґрунтуванням необхідності їх розробки, розгорнутою характеристикою мети, завдань і основних положень майбутнього рішення, а також очікуваних соціально-економічних наслідків їх запровадження.
При необхідності фінансових витрат для реалізації рішення додається його економічне обґрунтування.
7.2. Проект рішень, які пропонуються для розгляду сільською радою або в постійну комісію, яким доручено готувати сесію, не пізніше як за 10 днів до сесії.
У випадку позачергової сесії за три дні.
7.3. Перший екземпляр проекту рішення візується виконавцем секретарем.
7.4. Голова ради призначає одну з постійних комісій головною по даному проекту і доручає їй підготовку доповіді або співдоповіді з цього питання.
7.5. Виконавці проектів рішень беруть участь в усіх стадіях їх обговорення в робочій групі, постійних комісіях, спеціально створених підготовчих комісіях.
7.6. Альтернативні проекти рішень розглядаються в аналітичному порядку.

7.7. Якщо при роботі над проектом не досягнуто згоди всіх учасників, то на розгляд сесії ради вносяться одночасно альтернативні проекти рішень або окремі питання розбіжностей по них.
7.8. Зміст проекту рішення ради, його альтернативні варіанти доводяться до всіх депутатів ради не пізніше ніж за 5 днів до розгляду на сесії ради.
У випадку позачергової сесії – за один день.
Поправку до  проекту рішення вносять в письмовій формі
Робоча група або постійна комісія, яка відповідальна за підготовку рішення, розглядає, приймає або відхиляє його.
7.10. Розгляд пропозицій, доповнень, уточнень до проекту рішення ради, проводиться після схвалення внесеного проекту рішення постійною комісією або робочою групою, яка здійснює підготовку сесії.

Розгляд проектів програм соціально-економічного розвитку населених пунктів сільської ради та її бюджету.

7.11. Проекти програми соціально-економічного розвитку населених пунктів сільської  ради та її бюджету виносяться в письмовій формі представниками громадськості, керівниками установ, господарств та організацій на адресу голови сільської ради ніж за 20 днів до розгляду їх на сесії ради.
Голова сільської ради направляє вказані проекти для попереднього розгляду і підготовки висновків по них в робочому порядку постійні комісії не пізніше ніж за 2 тижні до розгляду їх на сесії.
7.12. Робоча група, постійної комісії не пізніше ніж за 10 днів до розгляду сесії повідомляють голову ради про свої пропозиції та зауваження щодо проектів програми і бюджету.
Матеріали по проектах програми і бюджету, відповідні висновки робочі групи, постійних комісій вручаються депутатами не пізніше, ніж за 5 днів до розгляду сесії ради.
7.13. З питань прийняття програми соціально-економічного розвитку населених пунктів і бюджету на сесії в обов’язковому порядку виступає із співдоповіддю голова постійної планово-бюджетної комісії.
7.14. Програма соціально-економічного розвитку сільської ради, бюджет, інформації про їх виконання приймаються і затверджуються більшістю голосів від загального складу ради, При необхідності  зміни до бюджету вносяться радою, а в міжсесійний період розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням на сесії сільської  ради.

VIII. Види голосування і процедури прийняття рішень сільської ради.

8.1. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення питання більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим регламентом.
8.2. Рада приймає рішення відкритим, поіменним або таємним голосуванням.
Таємне голосування в обов’язковому порядку проводиться у випадках:
-    обрання та звільнення голови ради;
-    обрання та звільнення з посади секретаря ради.
8.3. В інших випадках рішення про форму голосування приймається радою абсолютною більшістю депутатів від загального складу ради.
8.4. Процедура для прийняття рішення ради включає в себе доповідь (повідомлення), питання і відповіді на них, дебати, заключний виступ для доповідача, формування рішення та його альтернатив, які вносяться на голосування, голосування по кожній альтернативі.
Якщо пропозиція головуючого на сесії або іншого депутата по цій процедурі не викликає заперечень, голосування може не проводитись.
8.5. При проведенні відкритого голосування, головуючий вказує кількість пропозицій, узагальнює чи уточнює формулювання, нагадує, якою більшістю голосів може бути прийняте рішення.
8.6. При проведенні відкритого голосування на сесії підрахування голосів доручається дільничній групі депутатів, склад якої визначається сесією.
8.7. Для проведення таємного голосування і визначення результатів сесія обирає відкритим голосуванням лічильну комісію.
Член лічильної комісії, чия кандидатура обговорюється, не бере участі в підрахунку голосів по даному питанню.
Лічильна комісія обирає зі свого складу голову і секретаря комісії. Рішення лічильної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії. Час і місце голосування, порядок його проведення, форма бюлетенів встановлюється лічильною комісією.
Бюлетні для таємного голосування видають члени лічильної комісії у відповідності зі списками депутатів за пред’явленням посвідчення. Результати таємного голосування оформляються протоколами лічильної комісії, які підлягають затвердженню на сесії відкритим голосуванням.
8.8. Після підрахунку голосів головуючий оголошує результати голосування.
8.9. В усіх випадках голосування депутат особисто зобов’язаний здійснити своє право на голосування.
Депутати відсутні під час голосування, не мають право подати свій голос пізніше.
8.10. Повторне  голосування проводиться тільки у випадках виявлених помилок в порядку голосування і проводиться за рішенням сесії.
8.11. Кожна поправка, доповнення, зміни, пропозиція обговорюється і виноситься окремо, якщо на цьому наполягає депутат.
8.12. Після оголошення про голосування, слово для обговорення надається, за винятком пропозицій про порядок голосування.

ІХ. Матеріально-технічне і інформаційне забезпечення сесії.

9.1. Матеріально-технічне і інформаційне забезпечення сесії організовує секретар сільської ради.

Х. Прийняття і зміни регламенту.

Відповідальність за його порушення.

10.1. Даний регламент приймається, доповнюється і змінюється більшістю депутатів сільської ради від загального складу.
10.2. Будь-яка зміна регламенту стає постійною формою і вноситься по основному тексту.
10.3. Зауваження по порушенню регламенту береться до відома головуючим на засіданні і невідкладно.
Всі порушення регламенту оголошують на сесії з у казанням осіб, які допустили ці порушення.
10.4. Неодноразове порушення  регламенту депутатом є підставою для позбавлення його  право на виступ по розгляду з того чи іншого питання. Це рішення може прийняти головуючий або рада.

ХІ. Матеріальне забезпечення діяльності сільської ради.

11.1. Фінансове забезпечення діяльності сільської ради і її органів забезпечується за рахунок бюджету сільської ради.
11.2. Розпорядником відповідної частини бюджету є голова ради.

Категорія: Рішення сесії | Переглядів: 4180 | Додав: Nikon | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Таврійська сільська рада © 2024
ФОРМА ВХОДА
Гість


Група:
Гості
Зараз:12:46

Гість,ми раді вас бачити на нашому сайті. Увійдіть або зареєструйтеся!
Пошук
Календар
«  Листопад 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Осталось...
ПОГОДА
КУРС ВАЛЮТ
Курсы валют на PROext
Архів записів
Друзі сайту
Сайт ВОСХОДА
НОВИНИ